Zwroty i reklamacje

Kupując w sklepie internetowym HENDERSON.pl masz możliwość odstąpienia od umowy (zwrotu) towaru zgodnie z obowiązującymi przepisami. W celu usprawnienia tego procesu zalecamy następujący scenariusz działania:

ZWROT

Zakupione produkty można zwrócić w terminie do 14 dni od daty doręczenia przesyłki.

1) Wypełnij formularz ODSTĄPIENIA OD UMOWY - możesz go pobrać TUTAJ

2) Odeślij zwracany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem na adres Magazyn ESOTIQ ul. Bolesława Krzywoustego 12, 81-035 Gdynia z dopiskiem „ZWROT HENDERSON”.

3) Poinformuj nas o fakcie zwrotu na adres e-mail kontakt@henderson.pl

WYMIANA

W sklepie HENDERSON.pl wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia. Jeżeli okaże się, że produkt który został przez Ciebie kupiony jest np. za duży i jesteś zainteresowany zamówieniem innego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu, a produkt w innym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu.

Ważne! Nie ma możliwości wymiany towaru w obrębie jednej transakcji, a przy zamówieniu nowego produktu, należy dokonać oddzielnej płatności.
 
KIEDY OTRZYMAM ZWROT KWOTY ?
Po zatwierdzeniu zwrotu otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą zatwierdzenie kwoty z informacją, że kwota zostanie wpłacona w najbliższych dniach.
Czas zwrotu na kartę kredytową zależy zawsze od Twojego banku


REKLAMACJA

1) W przypadku reklamacji skontaktuj się z nami poprzez adres mailowy kontakt@henderson.pl, celem ustalenia sposobu doręczenia towaru do magazynu. W celu uniknięcia nieporozumień prosimy o nie wysyłanie przesyłek przed ustaleniem formy transportu z obsługą sklepu.

2) Do paczki z reklamacją dołącz wypełniony i podpisany formularz reklamacji - możesz go pobrać TUTAJ.

3) Odeślij tylko reklamowany towar na adres Magazyn ESOTIQ.com ul. Bolesława Krzywoustego 12, 81-035 Gdynia z dopiskiem „REKLAMACJA HENDERSON”.